Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.

Căutare detaliată

126615 Mesaje în 8494 Subiecte- de către 5003 Utilizatori - Ultimul cont creat: giovyna
Pagini: [1]   In jos
Imprimă
Autor Subiect: Acte legalizate de Prefectura  (Citit de 1230 ori)
iuliaandreea.panait
Vizitator
« : 17-08-2007, 18:54:46 »

Salutare tuturor,

Numele meu este Iulia si sunt studenta la Universitatea din Bologna. Imi pregatesc un dosar pentru o bursa acordata de universitate. Problema este ca mi se cere ca documentele, ce atesta situatia economica a familiei mele, sa fie eliberate de:

"- dalle competenti Autorità del Paese ove i redditi sono stati prodotti e tradotta in lingua italiana dalle Autorità Diplomatiche Italiane.

oppure

- dalle competenti rappresentanze diplomatiche o consolari estere in Italia e legalizzata dalle Prefetture "

Intrucat cei de la Consulatul Italiei la Bucuresti au zis ca nu fac aceasta legalizare, am reusit sa obtin o programare la Consulatul Romaniei in Italia. Problema este ca, alegand aceasta varianta, am nevoie si de legalizare din partea Prefecturii.

Daca poate sa imi ofere cineva mai multe informatii despre apostilarea/legalizarea de catre Prefectura a actelor emise de catre Consulatul Romania.

Va multumesc!
Iulia

P.S. Practic eu trebuie sa merg la Consulatul Romaniei cu documente din care reiese venitul familiei mele, livret de familie. Nu stiu sigur daca imi fac vreo legalizare la actele astea sau daca le traduc Grin.

Memorat
carmen@h
Sr. Member

« Răspunde #1 : 21-08-2007, 08:40:51 »

Am gasit ceva informatii pe siteul Prefecturii Roma:

Tipologia servizio: Legalizzazione

Chi può fare la richiesta: Tutti i cittadini italiani o stranieri che devono far valere un documento italiano all'estero e tutti i cittadini italiani o stranieri che devono far valere un documento consolare estero in Italia.