Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.

Căutare detaliată

126615 Mesaje în 8494 Subiecte- de către 5003 Utilizatori - Ultimul cont creat: giovyna
Pagini: [1]   In jos
Imprimă
Autor Subiect: avem dreptul la alocatie ???  (Citit de 681 ori)
tasha
Jr. Member
*

« : 12-11-2007, 07:48:11 »

salut tot forumul, dragi mei sunt in italia de 4 ani lucrez ca zidar, la negru ce-i drept iar sotia mea e insarcinata,iar noi nu suntem casatoriti legal.....deci in aceste conditii, as vrea sa stiu daca avem dreptul la alocatie si ce trebuie sa fac . baiatul se va naste aici, avem rezidenza dar nu sunt angajat,, am ceva drepturi, sau?Huh??copilul ce cetatenie va avea?Huh?Huh??, va rog din suflet sa nu ma certati prea tare si iertati-ma daca pun atitea intrebari,  Smiley Roll Eyes  mutumesc mult, si lamuriti-ma cit mai clar cu putinza
Memorat

nu-ti pierde speranta, nimic nu dura o eternitate
Iulia
Sr. Member

« Răspunde #1 : 12-11-2007, 12:39:54 »

alocatia vine pe salariu
in cazul tau trebuie sa te interesezi la inps la ceva ajutor
stiu ca sunt prevazute ajutoare pt familiile in situatia ta
mia mult nu stiu
Memorat

dany
Jr. Member
*

« Răspunde #2 : 12-11-2007, 18:23:47 »

Alocatia se ia cu salariul deci daca nu ai busta paga nu o s-o iei.
Chiar daca nu esti casatorit legal atata timp cat recunosti copilul ai dreptul sa ceri assegni famigliari dar mai intai trebuie sa-ti faci un contract de munca.(la negru nu se uiat numeni la tine).
Copilul va avea cetatenie romana (santeti amandoi romani,nu?) chiar daca se va naste pe teritoriul italian.

P.S.Iulia despre ce ajutoare vorbesti?
Memorat
Iulia
Sr. Member

« Răspunde #3 : 17-11-2007, 09:41:41 »

Alocatia se ia cu salariul deci daca nu ai busta paga nu o s-o iei.