Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.

Căutare detaliată

126615 Mesaje în 8494 Subiecte- de către 5003 Utilizatori - Ultimul cont creat: giovyna
Pagini: [1]   In jos
Imprimă
Autor Subiect: Recunoastere diploma de asistent medical  (Citit de 363 ori)
Morenna
Newbie

« : 30-08-2011, 11:40:16 »

Bunaziua tuturor!...Am si  o problema , poate stie cineva cum o pot rezolva...am obtinut,acum doi ani, printr-o firma din Romania recunoasterea diplomei de asist med de la Ministerul Sanatatii din Roma,sunt in Italia de un an si jumatate, dar nu am lucrat in domeniul sanatatii,lucrez ca si badante,recunoasterea expira dupa doi ani iar originalul nu este la mine...a ramas la acea firma.Intrebarea mea este urmatoarea....daca diploma mea a fost recunoscuta o data , pt a obtine alta recunoastere , trebuie sa fac toate actele din nou?, sau pot sa merg la Roma ca sa-mi elibereze alt document? Specific ca, firma cu care am facut contractul pt gasirea unui post de asist med in Italia nu vrea sa-mi dea recunoasterea, cu toate ca, toate cheltuielile necesare obtinerii documentului de recunoastere au fost platite de mine...cum pot obtine alta recunoastere?...Va multumesc anticipat...Am reusit sa-mi fac si cartea de identitate italiana...nu ma ajuta cu nimic?
« Ultima modificare: 30-08-2011, 11:43:03 de către Morenna » Memorat

Niciodata sa nu alergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...
monyy
Sr. Member

« Răspunde #1 : 30-08-2011, 11:45:26 »

in primul rand recunoasterea nu expira , doar pt cei extracomunitari valabilitatea ei este de 2 ani...........poti obtine un duplicat al recunoasterii de la roma foarte simplu.....suni sau poti face tu un drum la minister si le explici situatia...sau mai simplu firma ti-a ratacit recunoasterea si vrei sa scoti un duplicat..........mult noroc....
Memorat
Morenna
Newbie

« Răspunde #2 : 30-08-2011, 11:50:10 »