Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.

Căutare detaliată

126615 Mesaje în 8494 Subiecte- de către 5003 Utilizatori - Ultimul cont creat: giovyna
Pagini: [1]   In jos
Imprimă
Autor Subiect: cine stie sa ma ajute  (Citit de 1504 ori)
leonardo mihai
Newbie

« : 21-02-2011, 13:58:08 »

Salutare tuturor,sunt nou pe forum si am si eu nevoie de ajutorul vostru bineinteles daca stiti?
Sunt asistent medical inca nu am lucrat nicaieri,mi-am depus si eu actele la o firma de recutare personal medical si anume WEST MEDICAL JOB ARAD,mi-au iesit toate actele inclusiv cea de la roma,stiti careva daca este firma serioasa se tine de cuvant sau am de asteptat. Va multumesc.Astept raspunsurile voastre.
Memorat
giovanna
Full Member
**

« Răspunde #1 : 21-02-2011, 18:03:55 »

Din pacate vestile nu sunt prea bune...da o cautare detaliata pe forum si vei citi singur ce se spune despre aceasta firma!Sper ca tu sa nu ai totusi ghinionul celor care au luat deja teapa cu aceasta firma.
Memorat
giovanna
Full Member
**

« Răspunde #2 : 21-02-2011, 18:09:48 »

Citeste topicul FIRME DE PLASAMENT VOL2 si vei vedea ca ultimele discutii se refera exact la aceasta firma
Memorat
mimos
Jr. Member
*

« Răspunde #3 : 27-02-2011, 17:52:37 »

Eu am trimis actele printr-o firma WMJ-Arad si din august de cand mi-a iesit decretul si in sept am iesit in gazeta .Cum obtin alta recunoastere?Trimit alt dosar sau pot sa trimit fax si sa l,le explic cum sta treaba?
Memorat
AlinN
Jr. Member
*

« Răspunde #4 : 27-02-2011, 21:54:49 »

Eu am trimis actele printr-o firma WMJ-Arad si din august de cand mi-a iesit decretul si in sept am iesit in gazeta .Cum obtin alta recunoastere?Trimit alt dosar sau pot sa trimit fax si sa l,le explic cum sta treaba?
o poti descarca de pe site de la ei . Nu e neaparat nevoie de original.
Memorat
geaninakati
Veteran

« Răspunde #5 : 27-02-2011, 22:04:22 »