Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.

Căutare detaliată

126615 Mesaje în 8494 Subiecte- de către 5003 Utilizatori - Ultimul cont creat: giovyna
Pagini: [1]   In jos
Imprimă
Autor Subiect: examen de rezidentiat italia  (Citit de 1344 ori)
laurish86
Newbie

« : 07-09-2011, 14:22:01 »

ceau,
sunt studenta in anul VI la medicina in timisoara si vreau sa dau rezi in italia.poate cineva sa ma ajute cu niste informatii?ce documente imi trebuie,cum si cand se da,bibliografie?
Memorat
Geronimo
Veteran

« Răspunde #1 : 07-09-2011, 17:53:03 »

Ceau!

Eu atat stiu, pentru celelalte informatii poate apare altcineva..
Memorat

De ce?
darius05
Sr. Member

« Răspunde #2 : 07-09-2011, 18:01:20 »

Bun venit,iar pentru informatiile de care ai nevoie sunt persoane pe forum care sigur te vor ajuta.Succes! Wink
Memorat
monyy
Sr. Member

« Răspunde #3 : 08-09-2011, 08:50:43 »

ciao , scrierea corecta.......... Tongue.....in primul rand trebuie sa te hotarasti la care universitate vrei sa sustii ex, dupa care sa vii sa vorbesti cu ei personal sa vezi ce si cum iti cer pt ca difera de la o provincie la alta....... Wink........in rest multa italiana, curaj si mult noroc
Memorat
laurish86
Newbie

« Răspunde #4 : 08-09-2011, 12:11:44 »

eu acum sunt in milano sunt aici de 2 luni am lucrat in locul mamei mele ca badanta.sora mea e si ea de un an aici de aceea vreau sa vin si eu in italia.nu prea ma descurc cu italiana vorbesc cu batranul meu in engleza(a fost casatorit cu o americanca) fata lui este pediatra si am intrebat-o daca pot sa dau examenul aici si nu m-a lamurit mai deloc mi-a spus doar ca e foarte greu de intrat.nu stiu daca se referea la milano sau in general nu tin mortis sa dau in milano dar habar n-am care sunt celelalte centre universitare as vrea undeva in apropiere